یک طرح بازاریابی (Marketing Plan ) میتواند بخشی از یک طرح کسب و کار(Business Plan) باشد. باید توجه داشت فرآیند بازاریابی از طریق اجرایی کردن آمیخته بازاریابی صورت میگیرد. برای اثربخشی بیشتر برنامههای بازاریابی باید به صورت یک قالب نوشتاری که به آن طرح بازاریابی گفته میشود، تدوین شود. چکیده این فرآیند شامل حرکت از کل به جزء، از چشمانداز (Vision) به ماموریت (Mission) و به اهداف کلان (Goals) و به اهداف عینی (Objectives)، حتی تا برنامهاقدام افراد سازمان میباشد. همچنین این یک فرآیند تعاملی است که در همه مراحل بررسی شده و اصلاح میگردد.
در این مجموعه ،کتاب زمانبندی ،تئوری ها ، الگوریتم ها و سیستم های مایکل پیندو ویرایش سوم به «زبان اصلی» قرار داده شده است و در این کتاب به طور جامع به مبحث مهم زمانبندی و توالی عملیات که یکی از مباحث مطرح در برنامه ریزی تولید می باشد ، همراه با بیان تئوری ها و الگوریتم ها و معرفی سیستم های لازم ،پرداخته شده است.
عنوان کتاب: کتاب برنامه ریزی تولید مایکل پیندو
زبان کتاب: انگلیسی
تعداد صفحه: 663
دانلود جزوه درس برنامه ریزی تعمیرات و نگه داری
دانلود جزوه آمار مهندسی دانشگاه شریف
شامل فصول : تاریخچه و مفهوم احتمال و مفاهیم اساسی احتمال و آزمایشهای تکراری و متغیر تصادفی و دو متغیر تصادفی و توزیعهای شرطی و دنباله متغیرهای تصادفی و مفاهیم آمار و تخمین (برآورد) و .....
برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید
*** قابل توجه دانشجویان عزیز صنایع ***
مطالب و فایلهای خیلی مفید برای افرادی که دنبال موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع هستند:
توضیح کلی و ابتدایی در مورد کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع + روش برنامهریزی و زمانبندی
منابع مطالعاتی کنکور (صنایع و سیستم)
مصاحبه رتبههای برتر کنکور سالهای قبل (۱۸ رتبه برتر چند سال اخیر)
اطلاعات درصدها و رتبه کسب شده در کنکور (سه سال اخیر)
معرفی دانشگاههای پذیرنده کارشناسی ارشد مهندسی صنایع
دانلود دهها جزوه و مجموعه سوال کنکور ارشد صنایع رایگان
آزمونهای آزمایشی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع
برگرفته از سایت دکتر ایوزیان