مهندسی صنایع

مهندسی صنایع

دریچه اتصال به آگاهی، برای مهندسان صنایع
مهندسی صنایع

مهندسی صنایع

دریچه اتصال به آگاهی، برای مهندسان صنایع

دانلود سوالات دکتری مهندسی صنایع (از سال 92 الی 97)

سوالات آزمون دکتری مهندسی صنایع

سوالات آزمون دکتری مهندسی صنایع

در این مطلب جهت جلوگیری از اتلاف زمان شما هنگام جستجوهای متعدد در وب، دفترچه سوالات آزمون دکتری مهندسی صنایع را از سال 92 الی 97 در یک جدول جمع آوری کرده تا به راحتی به تفکیک هر سال سوالات و پاسخنامه آن را به طور کاملا رایگان دانلود نمایید. لازم به ذکر است فایل ها با فرمت زیپ بوده و شامل سوالات تخصصی رشته مهندسی صنایع و سوالات عمومی (زبان و استعداد تحصیلی) به همراه کلید سوالات می باشد.


دانلود فایل ها

معرفی اجمالی استانداردهای EPC و BPMN2

معرفی اجمالی استانداردهای EPC و BPMN2 

ادامه مطلب ...

دوره بازاریابی دیجیتال (با دوبله فارسی) - رایگان

بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از طریق کانال‌های دیجیتال چه آنلاین و چه غیرآنلاین انجام می‌شوددر این روش، از تمامی ظرفیت‌ها و کانال‌های ممکن و موجود در دنیای دیجیتال استفاده می‌شود تا اطلاعات به مشتری یا مصرف‌کننده رسانده شودپس اگر دقت بفرمایید، بازاریابی دیجتال محدود به اینترنت و یا رسانه‌های الکترونیکی نیست.
به بیان دیگر، بازاریابی دیجیتال از دو بخش یا دو فرآیند تشکیل شده است: فشار و کشش.
بخش فشار فرآیندی است که به مصرف‌کننده دسترسی ایجاد می‌کند و بر او تأثیر می‌گذارد. در مقابل بخش کشش فرآیندی است که شما انجام می‌دهید تا زمانی که مصرف‌کننده به دنبال شما گشت شما را بیابد.


پس نتیجه می‌گیریم:

بازاریابی دیجیتال یعنی دستیابی به اهداف بازاریابی با استفاده از روش‌ها و ابزارهای دنیای فناوری دیجیتال ادامه مطلب ...

نحوه ی ترسیم نمودارهای جریان داده - DFD

DFD ها اولین بار توسط De Marco در سال ۱۹۷۸، و پس از آن توسط Sarson & Gane در سال ۱۹۷۹ معرفی شد. از DFD ها برای تحلیل و طراحی سیستم ها استفاده می شود، که بر خلاف فلوچارت ها چندین عمل و پردازش را به صورت همزمان و شبکه ای نشان میدهد. به طور کلی DFDها به دو نوع کلی منطقی و فیزیکی تقسیم میشود، که هر کدام از آنها برای هر دو سیستم موجود و مطلوب رسم میگردد ادامه مطلب ...

آشنایی با مدل کانو

پروفسور نوریاکی کانو و ھمکارانش در سال 1984 مدلی را به عنوان مدل رضایت مشتری کانو معرفی نمودند که این مدل قادر است سه نوع نیازھای یک محصول که بر روی رضایت مشتری از طرق مختلف اثر می گذارند را تفکیک نماید. در حقیقت مدل کانو مشخصه ھای کیفی ھر محصول را به سه دسته تقسیم می کند که ھر دسته بیانگر یک نوع مشخص از نیازھای مشتری می باشد ادامه مطلب ...