مهندسی صنایع

مهندسی صنایع

دریچه اتصال به آگاهی، برای مهندسان صنایع
مهندسی صنایع

مهندسی صنایع

دریچه اتصال به آگاهی، برای مهندسان صنایع

خلاصه مبحث مدیریت بهینه(JIT)

فایل خلاصه مطلب مربوط به مدیریت بهینه مربوط به درس ارزیابی کار وزمان که در اختیار شما دوستان عزیز قرار می گیرد.

برای دانلود کلیک کنید.



خلاصه مبحث 5S (مربوط به امتحان ارزیابی)

سرکار خانم مهندس احمدی خلاصه مطالب مربوط به پروژه ی (5S) گروه خود را برای امتحان درس ارزیابی کار و زمان در اختیارمون قرار دادند


دانلود کنید


خلاصه نکات مباحث کایزن و تولید ناب (مربوط به امتحان ارزیابی)

سرکار خانم مهندس شفقتی و سرکار خانم مهندس هاشمی خلاصه مطالب مربوط به پروژه ی گروه خود را برای امتحان درس ارزیابی کار و زمان در اختیارمون قرار دادند.

 

دانلود فایل کایزن


 

دانلود فایل تولید ناب


خلاصه نکات مبحث ارگونومی، مربوط به ارزیابی کار و زمان

خلاصه نکات مبحث ارگونومی، مربوط به ارزیابی کار و زمان رو یکی از دوستان Mail کردند (نام و نام خانوادگی خودشون در Mail ذکر نشده بود)


 


دانلود کنید




اموزش نرم افزار P6

نرم‌افزار Primavera P6 Professional Project Management که به اختصار Primavera P6 نامیده می شود، به صورت جامع بر کار سازمان‌های پروژه مدار به منظور مدیریت چرخه کامل پروژه‌ها و پورتفولیوها که دربرگیرنده همه پروژه‌های کوچک و بزرگ سازمان است تمرکز دارد. پروژه‌هایی که تاکنون با محصولات خانواده پریماورا مدیریت و کنترل شده‌اند رقمی بالغ بر ۶ تریلوین دلار برآورد می‌شوند. شرکت‌ها به راهکارمدیریت پروژه پریماورا رو می‌آورند تا آنها را کمک نماید تصمیمات بهتری برای مدیریت پورتفولیوها اتخاذ نمایند، ریسک‌ها و فرصت‌های مرتبط با پروژه‌ها را ارزیابی کنند و مشخص نمایند آیا منابع کافی با مهارت‌های لازم را جهت انجام کار در اختیار دارند یا خیر. این راهکارهای در نوع خود بینظیر توانایی‌های لازم برای کنترل و اجرای پروژه‌ها را جهت تکمیل موفقیت‌آمیز پروژه‌ها در زمان تعیین شده، طبق بودجه معین و مطابق کیفیت تعیین شده را مهیا می‌سازند.


ادامه مطلب ...

معرفی و کاربرد های نرم افزار Primavera Expedition

نیاز به مدیریت کامل و تمام عیار پروژه و استفاده از یک سیستم مکانیزه جامع در رابطه با مدیریت ، برنامه ریزی و کنترل پروژه ، امروزه از اصلی ترین نیازهای یک پروژه محسوب می شود. کمپانی Primavera پیشرو در طراحی سیستم های مکانیزه مدیریت پروژه ، با ارائه نرم افزار Expedition یکی از پرقدرت ترین ابزارهای مدیریت پروژه را به صحنه آورده است. بطور کلی هدف از مدیریت پروژه ، مدیریت عناصر کلیدی پروژه با کیفیت مطلوب می باشد. مدیریت عناصری همچون : مدیریت هزینه پروژه ، مدیریت ارتباطات پروژه ، مدیریت تدارکات پروژه ، مدیریت نیروی انسانی پروژه و ... .



توضیحات در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...