مهندسی صنایع

مهندسی صنایع

دریچه اتصال به آگاهی، برای مهندسان صنایع
مهندسی صنایع

مهندسی صنایع

دریچه اتصال به آگاهی، برای مهندسان صنایع

بیان تفاوت مفاهیم bpm ،bpmn ،bpms [ویدیو]

به طور خلاصه؛ BPM یا مدیریت فرایندهای کسب و کار یک رویکرد مدیریتی است که به دنبال بهبود سازمان از طریق بهبود تدریجی فرایندها است. BPMN یکی از کاملترین زبان های مدلسازی فرایندها است. BPMS زیرساخت نرم افزاری است که از طریق آن میتوان فرایندهای سازمان را مکانیزه نمود. (ویدیو در ادامه مطلب) 
ادامه مطلب ...

تاثیرات شگرف جنگ جهانی دوم در پیشرفت مهندسی صنایع!!

در جنگ جهانی  دوم  (1945-1939) به علت نیاز کشورهای شرکت کننده در جنگ، فعالیت های صنعتی گسترده ای به خصوص در زمینه صنایع نظامی انجام گرفت. در این دوره نیاز به افزایش راندمان تولید کارخانه ها بیش از هر زمان دیگر لازم بود. لذا روش‌های جدیدی چون استانداردهای زمانی از پیش تعیین شده، مهندسی ارزش و تجزیه و تحلیل سیستم ها برای افزایش بهره وری به وجود آمدند.

ادامه مطلب ...

تفاوتها / مقایسه BPMS و ERP

در سالهای اخیر بسیار رایج شده بود که سازمان ها به دنبال ERP بودند و از نرم افزارهای ERP خیلی استقبال میکردند و مدیران علاقمند بودند سازمان خود را به ERP مجهز کنند. اما به خاطر مشکلاتی که در ادامه به آن اشاره میکنیم و از سویی به دلیل توانایی BPMS ها در حل این مشکلات، این سیستم ها ظهور کردند و توانستند بسیار خوب نقش ایفا کنند و در جاهایی جایگزین بسیار خوبی برای ERP در سطح کشور باشند.

 

ادامه مطلب ...

3 ویدیو آموزشی مدیریت فرآیندهای کسب وکار / BPM

در این فیلم ها خواهید دید: اهمیّت مدیریت فرآیندهای کسب وکار؟ مزایای مدیریت فرآیندهای کسب وکار (BPM) سازمان وظیفه ای و معایب آن مدیریت فرایند محور فرایندگرایی و وظیفه گرایی (مشاهده ویدیو ها در ادامه مطلب)

 

ادامه مطلب ...