مهندسی صنایع

مهندسی صنایع

دریچه اتصال به آگاهی، برای مهندسان صنایع
مهندسی صنایع

مهندسی صنایع

دریچه اتصال به آگاهی، برای مهندسان صنایع

جزوه آموزشی QFD

امروزه کیفیت و مشتری مداری به عنوان یکی از چالش های جدی رقابتی مطرح شده است و حفظ و گسترش بازارهای داخلی و خارجی، مستلزم ارائه محصولات و خدمات با کیفیت قابل اعتماد از طریق تأمین نیازهای مشتریان در طراحی و تولید محصولات یا به عنوان یکی از ابزار مدیریت ،(QFD) ارائه خدمات است. گسترش عملکرد کیفیت کیفیت جامع امکان تحقق خواسته های فوق را برای صنایع تولیدی و خدماتی فراهم می کند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد